Egy Blog

#67

2005. július 28. - ZsubiHUN
A mai napon a hőmérséklet igen magas volt, ami nyár lévén nem igazán meglepő. A hétvégén elkezd enyhülni, de valószínűleg gyorsan áthalad fölöttünk, így az augusztus is jó meleg lesz. Az előző bejegyzésemben felvetett problémámra eddig nem sok megfejtés érkezett. Szavazni holnap délig lehet. Kérem tegyék meg tétjeiket!
Kibővült a DVD gyűjteményem, hiszen a tegnapelőtt megrendelt Amerikai Pite 2 ma megérkezett szerény hajlékomba. Már meg is néztem, angolul, dts hangformátumban. Nagyon szépen szól, szép munka volt. Már 5db DVD-ből áll a gyűjteményem, ami szépen lassan fog bővülni. Előreláthatólag a Gyűrűk Ura - A Gyűrű szövetsége és a maradék két Amerikai Pite kerül fel a polcra. Még idén.
Ma nem csináltam semmit. Reggel, az eddigiekhez képest viszonylag korán felkeltem, neteztem, DVD-t néztem, neteztem, DVD-t néztem, most netezek és blogot írok, TV-t nézek. Majd megyek Killzone-ozni, mert nagyon jó. Nyugalom, már vacsoráztam. Tükörtojás alatta sonka. Igen jó volt.

Az elmúlt napokban elég sok folyadékot pusztítottam el. Napi ~2 liter saját készítésű (por) ájsztí.

Az RTL-en most megy az, Akit Buldózernek hívtak c. zseniális alkotás. Mindenkinek kötelező!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr135094925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása