Egy Blog

#63

2005. július 26. - ZsubiHUN

A nyár határozottan itt van. Ezt jelentősen alátámasztja a mai meleg is. Ami volt, nem is kicsit. Ennek örömére 17 órakor levágtam a füvet, ami nagy volt. Ezért lassan haladtam, de nem baj, kell a mozgás. Vettünk új mosógépet, mert a régi (7 éves) beadta a kulcsot. Egészen pontosan kidobta a csapágyát. Biztos megunta. A szerelő azt mondta, hogy olyan 50ezer Forintért meg tudja csinálni. 70-ért vettünk egy Zanussit, ami elöltöltős és jó. Ma éjjel kiderül, hogy felvesznek-e a főiskolára. Ahogy nézem és számolom, igen, de várjuk meg mit írnak SMS-ben/e-mail-ben/a felvi.hu-n. A hírről nem biztos, hogy azonnal írok, mert a saját gépem kicsit nem akar működni. Történt ugyanis, hogy tegnap este belekezdtem egy Windows reinstallba, mert a drága mostanában művelt érdekes dolgokat (fura hibaüzenetek, hosszú töltési idő, stb.). Belekezdtem, ot hagytam, hogy tegye a dolgát, sokat nem tudok segíteni neki. Fél óra múlva visszamentem a szobába és teljes volt a csend. A gépet nem tudtam bekapcsolni, ezért áramtalanítottam a technikát, majd visszalőttem. Folytattam a frissítést, újraindult és kész. Eddig jutottam, nem haladok előrébb. Valamelyik nap átviszem haveromhoz, akivel majd jól rendbe rakjuk az adatokat.


A minap említett szeretett fórumom újra visszatért az internet információkkal teli világába!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr835094901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása