Egy Blog

#57

2005. július 20. - ZsubiHUN

Hétfőn semmi érdekes nem történt. Este megnéztük a Nemzet aranya c. filmet. A feilm szerintem zseniális. Néhol hasonlít az Ocean's Eleven-re, de jobbtól lopni nem bűn/szégyen. A film rendesen össze van rakva, figyeltek a részletekre, de a vége nem túl meglepő, happy end. Csak ajánlani tudom.

Tegnap a cégünk szórólapjait szórtam Kiskunhalason. Jó sokat szétdobáltunk, de nem minden emeletes házba tudtunk bemenni. A zárt ajtók zárolták az utunkat. Délben egy lovagi étteremben ettünk. Már jó régen kitaláltam, hogy mit fogok enni, ha legközelebb megyünk. Gyomorkedveskedő. Pulykamelltekercsekbe aszalt szilvát raknak, megsütik, majd áfonyalekvárral leöntik. Mellé krokettet és zöldtakarmányt adnak. Isteni! A végén már túl édes volt, de nagyon finom! Estefelé visszavittük haverral a lemezt, majd a gépen lévő videókat néztük. Este aludtam, reggel felkeltem és most itt ülök.

Az elmúlt napokban készült néhány új blog és jó topik a fórumban.

saját naplóm - nem nagyon frissül, de majd lesz valahogy. Legfeljebb elsüllyed.

Monster Hunter - valami neten játszható, fejlesztős, szörnyeket ölős kalandjáték. baggins, Siegfried és hatrix odavan érte.

tirphop_hu - nem értem, hogy mi akar ez lenni, de ha elkezdik csinálno a blogot, akkor talán rájövünk.

Baloo Blogja - egy 14 éves gyerek blogja. A stílusán ez meg is látszik, de van benne remény.


Leárazott filmek, DVD mellékletek. Praktikus kis topik. Aki tud EREDETI DVD-ket olcsón, az nézzen be és írjon.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr465094861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása