Egy Blog

#53

2005. július 15. - ZsubiHUN

Ki merem jelenteni, hogy újra itt a nyár! Elmentem egy buborékos borítékért, hogy Yzermannak fel tudjak adni egy CD-t és megizzadtam. Vásároltam még egy SportAutót is, miben megint sok érdekességet találok. Ez mindig így van, szinte nincs olyan szám, amiben ne lenne legalább egy BMW. Többek között ezért is szeretem ezt a magazint. A papír minőségi is kiváló, nyomtatási vagy elírási hibát alig lehet benne találni, tesztelik benne az összes presztízsmárka típusait, benne vannak a legismertebb és legismeretlenebb sportkocsik. 598 Forintba kerül. Ez egy évben 598*12=7176 Forint. Egy fél PS2-es játék ára. De szereztem és minden hónapban megveszem, lassan 6 éve. Tehát itt a nyár, meleg van, ma megyünk kondizni, ha minden igaz.

Tegnap erőt vettem magamon és, nem, nem a rally-ról írtam, de már az is alakul, hanem frissítettem a Mr. B13-at. Ráfért. szinte minden menüpont kapott valamit. Végre raktam föl autókat is. A jövőben hasonló erejű frissülésre lehet számítani!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr55093882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása