Egy Blog

#47

2005. július 07. - ZsubiHUN

Hétfőn blogoltam legutóbb. Ez viszonylag régen volt, ahhoz képest, hogy általában minden másnap írok egy bejegyzést. De ez itt és most nem probléma, mert süt a Napocska, az idő is egész jó. De hétvégén nem ilyen lesz. Hideg lesz, fújni fog a szél, esni fog az eső, én meg a Balaton partján, egész pontosan Szántódon leszek. Hiszen forummeet lesz, amit már jó egy hónapja elkezdtünk szervezni, le lett fixálva, hogy hol leszünk és az is, hpogy kik jelennek meg. Alig nyolc személy jött össsze. Ebből ketten visszamondták, tehát leszünk hatan. Ennyi még gombócból is kevés! Hatalmas lelkesedésre számítottam, hiszen már több, mint egy éve létezik a forum (eredetileg konzol.hu volt), a kemény mag a kezdetek óta itt van, a többiek is sokat írtak, de semmi. Nem is érdeklődtek, hogy mi ez, mikor lesz? Semmi, néztek, mint a sült halak. Kicsit csalódtam bennük. Mindenkinek van/lesz programja erre a három napra. Talán a legközelebbi összeröffenésre többen felkapják a fejüket.

Egy gyors váltással rátérnék betagadt bicepszemre. Ezt sikerült legutóbbi bejegyzésem írásának napján (hétfőn) összehozni, hiszen múlt hét óta járok konditerembe. Bicepszre, tricepszre, vállra, és hátra edzettünk, de rosszul választottam meg a súlyt, így megerőltettem a kezecskémet. Nem bírtam kinyújtani, egyiket sem, de főleg a balt nem, így az utcán járva úgy néztem ki, mint aki folyamatosan feszít. Pedig nincs így. Még nincs mire. De nem is fogok. Minek? Tegnap este odáig fajult a dolog, hogy kénytelen voltam valamilyen sportkrémet magamra kenni, hogy javítsak a helyzeten, de nem lett sokkal jobb. Lassan tipegek táplálkozni, akkor újra bekenem, remélem jobb lesz.

Tehát holnap késő délután/este meglesz a nagy találkozás. Mindenki örül a másiknak, ökörködünk, kajálunk, jó idő táncot járunk és lesz valami.

Holnap reggel, mielőtt indulunk hazánk egyetlen és szeretett fővárosába, elmegyek fodrászhoz. Levágatom a hajam, mert lassan eléri a 2 cm-es hosszúságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr15093864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása