Egy Blog

#46 - Tegnap

2005. július 04. - ZsubiHUN

Vasárnap volt. A Nap is sütött, az idő is elég kellemes volt, a Vadkerti-tón borfesztivál volt, F1 után mentünk is ki. A Forma 1 nem volt rossz, de láttunk már izgalmasabb futamot ugyanitt. Tehát kimentünk a borfesztiválra, hol egy csepp bort nem fogyasztottam el, mert nem szeretem. Helyette ittam sört, egészen pontosan Sopronit, mert az a legjobb! Ettem két forró kutyát, azaz hot-dogot, ami jól esett. Járkáltunk, kommunikációt létesítettünk a többi humanoiddal, járkáltunk, üldögéltünk, beszélgettünk, belehallgattunk Gáspár Laci koncertjébe, ami egész egyszerűen siralmas volt (először szart akartam írni, de az nem illett volna ide). Megasztárunk után jött valami mulatós zenét előadó ember. Valamiért nem ragadt meg bennem a koncertje. 20:00 előtt kb. 10 perccel elkezdett növekedni a tömeg a színpad előtt, egyre több EDDA Művek pólós embert lehetett látni, majd a hangfalakból felcsendültek az új album dalai. Darab idő elteltével, előbb megnevezett együttes tagjai megjelentek a színpadon és adtak egy 2 órás koncertet, ahol a többség tombolt (én nem, nem igazán szeretem őket), a kisebbség meg nem. Voltak mindenféle számok, olyanok is, amiket eddigi rövidke életem alatt még soha nem hallottam. A koncert alatt folyamatosan sétálgattunk, a végét megnéztük, majd ismerősök után néztünk. Találtunk is, beszéltünk is velük, majd telefonáltunk egyet és elindultunk a házi buliba, ami egy nyaralóban került megrendezésre. Ott ittunk egy két akármit, a hangulat viszonylag emelkedett volt, a többség ittas állapotban volt, két haverom, akikkel mentem, kicsit csúnyán nézett egymásra, majd 2 óra után hazajöttünk.


Ma 10 után másztam ki az ágyból, de a lábamban még mindig izomlázam van, mert szombaton lábra gyúrtunk. Valószínű ma is megyünk.


A héten nagy valószínűséggel megírom, azt a bizonyos Török rally írásomat, ami nem lesz nagy dolog, de legalább készen lesz. Még azon a napom, ha nagyon belelendülök, megírom az Acropolis rally-ról szólót is. A videó már kocog lefelé, úgyhogy csak erőt kell vennem magamon, hogy meglegyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr635093862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása