Egy Blog

#43 - Érettségi, az eredmény

2005. június 25. - ZsubiHUN

Ma 15:00-kor ünnepélyes keretek között megkaptuk az érettségi és év végi bizonyítványunkat. Na jó. Nem volt annyira ünnepélyes, csak meleg volt. Izgalmasan végigvártam, amíg mindenki megkapja a cuccot, majd végül, de nem utolsó sorban kihívtak és legnagyobb meglepetésemre dicséretet (lesz róla kép) kaptam a földrajz szóbeli vizsgámért. Majdnem megkérdeztem, hogy "Én?!" 12 év alatt először fordult elő. Pedig, ahogy legutóbb is említettem a tétel tartalmával nem voltam tisztában. De a közlekedésről minden hülye tud beszélni. Tisztelet a kivételnek... Akkor következzenek a száraz adatok, kérem hagyják el a tiltott zónát. DE NE ARRA!!!


Matematika: 52% (hármas)

Történelem: 80% (ötös)

Magyar nyelv és irodalom: 64% (négyes)

Német nyelv: 61% (négyes)

Földrajz: 78% (négyes)


Kár, hogy a matek hármas lett, de most már mindegy két óra múlva bankett, holnap jelentkezem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr205093846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása