Egy Blog

#40 - Érettségi

2005. június 22. - ZsubiHUN

7:15-re rendeltek be minket a suliba, ami elég korán van. Az elmúlt egy hétben 9-kor keltem, de csak azért, hogy tanuljak. Tanultam is, de a 6 óra 45 perces kelés korán van. Tehát felkeltem, kiöltöztem, még nyakkendőt is vettem (szerencsére), majd negyed nyóckor a tetthelyszínen voltam. Bementem találkoztam az osztályfőnökkel, kiderült, hogy péntek reggelre kell bemennem, ami NAGYON JÓ! Mert így van kb. 2 napom, hogy tanuljak. Beszélgettünk, hogy ki mennyire nem készült föl (változatos), majd vártuk "szeretett" igazgatónk nyitóbeszédét. 8:15-kor bele is vágott, átadta a szót az érettségi elnöknek, aki így első ráhallásra jó fejnek tűnik, majd örömét fejezte abban, hogy egy srác nem vett nyakkendőt, egy pedig nem jött öltönyben, hanem egy póló + farmer összeállítást választott... Ezzel sikerült emelnie az osztály már amúgy is alacsony színvonalát. Ketten bennmaradtak, már felelnek. A bankett szombaton este lesz, meghívtunk 11 tanárt + osztályfőnök + igazgató. Lesznek valamilyen tálak, azokon kaják. Iszunk pezsgőt, meg bor lesz kirakva az asztalra, amit ezen felül veszünk, azt már mi fizetjük, nem osztálypénzből megy. Valószínű fogunk fizetni.

Tehát pénteken reggel 8-ra kell mennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr525093821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása