Egy Blog

#38

2005. június 18. - ZsubiHUN

Már három blogban is szerkesztő vagyok. Jó nekem. Ebből még csak kettőbe írtam, mer' a harmadik csak most lett berakva. Ez a Balatonon megrendezésre kerülő, első B13 forummet, aminek darab idő múlva itt lesz a linkje (link), csak nem gondoltam arra, hogy ide be kellene linkelni. De ez most nem számít, mert ma már jó kedvem van, megyek is reggelizni, aztán tanulni egy kis németet, mert szerdán eljö a nagy a nap. Nagyon nem hiányzik, de legalább túl leszek rajta és élvezhetem a nyarat.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr375093812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása