Egy Blog

#36

2005. június 15. - ZsubiHUN

Határozottan kitört a nyár. Ezt mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy hosszú napok után, ma újra rövidnadrágot és trikót vettem föl. Kint, árnyékban 35°C-ot mért a hőmérő higanyszála. A levegő izzott, a kutya lihegett, én sok vizet fogyasztottam és meleg volt.


Tanultam is, bár nem nagyon tudok ráhangolódni a németre, valószínű az egész hétvégét rá fogom szánni. Holnap meglesz az összes nyelvtan tétel, ami elvileg tegnap is meglehetett volna, csak nem lett meg, ma meg ügyesen elaludtam, így nem mentem be értük a suliba.

Tegnap ökörködtünk egy kicsit, mit kicsit, két órát az Eye toy-jal. Jó móka volt, csak a felvételeket nem tudtuk elmenteni. Ennek több oka is volt:

  1. Az egy perces felvétel 7.8 MB-ot foglal a memória kártyán, ami azért sok, mert nincs rajta annyi hely.
  2. Nem jutott eszünkbe, hogy összekössük a dolgot a videóval és egy kazettára x+1 percnyi felvételt rögzítsünk.
  3. Ha eszünkbe is jutott volna, akkor szét kellett volna szerelnem a házimozit, ami azért nem jó, mert sokáig tart. Az összerakás még tovább.
  4. Nincs üres kazettánk.

Meg krúzingoltunk egy kicsit a citybe'. Járnak idióták az utakon, az már biztos. Biciklis, aki úgy kerüli ki a parkoló autókat, mintha kamionnal menne, utcából kikanyarodó, aki, ha átmennek előtte a zebrán, akkor nem lassít, hanem átjön a sávomba, mintha ez szabályos lenne. Biztos azért tette, mert jeleztem jobbra.


Másfél hete, pénteken rendeltem egy Killzone-t, alig 10 db Mátyás királyért, de még mindig nem jött meg. Írtam egy mailt a boltnak, hogy mi van, azt írták, már fel van adva. Ha csak az elmúlt hét első napján adták föl, akkor is itt kellene lennie, a posta ennyire nem lehet lassú. A másik lehetőség az, hogy az egyik postás lenyúlta. A posta ezért nem vonható felelősségre, mert ő csak átveszi a levelet/csomagot/képeslapot/stb., de nem vállal érte felelősséget. Kérdem én, miért? Akkor miért van? Ennyi erővel kimegyek az utcára, odaadom a Jóska bácsinak és megkérem, hogy legyen oly' kedves vigye már el ezt az adott címre. És ezért még fizetünk nekik.


Feltűntem a PC Guru honlapján, ott is a fórumba írogatok, mert a sok láma nem tud mit kezdeni a GTA:SA-val. Ha az irányításról kérdeznek, akkor bölcsen hallgatok, mert ahhoz nem értek. Miért? Mert csak PS2-n játszok vele. Minden egyébben szoktam segíteni. De érdekes módon Nfol-lal ott, abban a topikban is egyedül maradtunk, ketten beszélgettünk. Ez elég sok helyen elő szokott fordulni. Érdekes.


NYÁR VAN!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr855093802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása