Egy Blog

#29

2005. június 06. - ZsubiHUN

A szombati napom egész jól eltelt. Reggel felkeltem, majd indultunk mamámékhoz. Ebédeltünk, majd mentünk Kecskemétre megnézni egy lakást. 4 körül visszaértünk, levágtam a füvet, elégettünk egy csomó gallyat és egyebet, majd nekiálltunk sütögetni a szabadban. Minden tényező adott volt, csak nem a megfelelő emberek kezdtek bele a faszén izzításába. A "grillbegyújtósegédfolyadékot" nem ráspriccelték, hanem öntötték. Ezért a folyadék a gravitáció nem kis segítségével leszivárgott alulra. Meg sem akart gyulladni. Csekély fél óra alatt sikert egy kisebb izzást előidéznünk, majd alig fél óráig tüdővel lélegeztettük. Ekkor az egyik fele úgy nézett ki, ahogy a nagy könyvben meg van írva, a másik meg nem. Olyannyira nem, hogy a faszenek idegek voltak. Itt kezdtem el összeesküvés elméleteket gyártani. A többség nem bírta cérnával és a konyhában kisütötték a hús felét. A hús előre lett megvéve az egyik bevásárlóközpontban, melynek nevét most nem kívánom leírni. Ennek legfőbb oka az, hogy nem tudom melyik volt az. :) De visszatérve a fő csapásra lassan elkezdtük a sütögetést. Többé kevésbé jól ment, csak a lecsöpögő páclé begyújtotta a tüzet, ezért a húsokat folyamatosan kellett forgatni. Az erre feltalált célszerszám nem működött megfelelőlen sikerült egy combfilét és egy szárnyat elejtenem. De visszaraktam, nem volt gond! Nem tudom, hogy próbáltatok-e már sötétben sütni, de megsúgom, hogy elég körülményes. Kicsit mindent odaégettem, de ennyi kell a szervezetünknek. Úgy 22 óra magasságában elkezdett fújni a szél. A szalvéták, amiket nem használtunk, egy perc alatt eltűntek az asztalról. Rekord idő alatt elpakoltunk és hazajöttünk.

Ma nem történt semmi érdekes. 10-ig aludtam, neteztem, játszottam, állítgattam a gépet, megnéztem a rally vb-t (holnap, vagyis ma, írok róla egy kis szösszenetet). Húúúúúúúú! Majdnem elfelejtettem! Talmácsi Gábor a 125 ccm-es bajnokságban (MotoGP) megszerezte első győzelmét. Gratulálok neki! Magyar versenyző legutóbb 1973-van állt a dobogó tetején.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr845093761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása