Egy Blog

#21

2005. május 28. - ZsubiHUN

Ezt a videót találtam a neten. A csávó nem nyomja rosszul, bár kicsit veszélyes játék az ilyen.


De nem az én problémám. Megvolt a matek érettségi version 2. Ezt sikerült elbasznom, ugyanis az utolsó, hosszabb részben úgy 20 pontot dobtam el, azáltal, hogy egy feladatrészt sehogy sem bírtam megcsinálni. De még így is lehet 4-es. Remélem ennyi is lesz. Hazajöttem, megünnepeltük a 18-adik születésnapomat (ha még nem említettem volna:)), kaptam egy jó könyvet, de a címe most nem jut eszembe és lusta vagyok megnézni. De holnap megírom, hogy mi a címe. Jó hosszú. A holnapról az jut eszembe, hogy lesz F1, WTCC és FIA GT is. Ezekről kéne írnom valamilyen kis szösszenetet, ide is és egy másik forumba is. Rally vb sajnos csak a jövő héten lesz. A jövő héten sokat kell játszanom, tanulnom, meg pihennem. Fárasztó hét lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr595088003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása