Egy Blog

#17

2005. május 21. - ZsubiHUN

Napos szombat reggelre ébredtem, a kedvem is jobb lett, nem volt olyan fájdalmas a felkelés. Tegnap azt kívántam, hogy jöjjön már el a nyár! Ma meg is érkezett (árnyékban 26°), holnap már kipakol és hosszútávra berendezkedik a szobájában. Ezt az időjárás előrejelzésből tudom, tehát akik azt hitték, hogy jósnő vagyok, azok tévedtek. Jövő héten már 30° is lehet, ami azért elég szép érték a hét elején tapasztaltakhoz képest. A nyár ittlétét mi sem bizonyítja jobban, mint az, hogy füvet nyírtam félmeztelenül, majd utána kocsit mostam. A kocsi nagyon koszos volt, az első lámpák fényét alig lehetett érzékelni. Mikor végeztem, nagyon büszke voltam magamra. Akartam nézni az újabb IQ tesztet az RTL-en, de a GTA:SA elvonta a figyelmemet, csak a második kérdéssor elejekor kapcsoltam oda, ezért inkább hagytam. Egyszer még visszanéztem, akkor valami képet kellett nézni és utána kérdeztek valamit a képpel kapcsolatban. Elég hosszú ideig lehetett nézni ahhoz, hogy minden apró részeltre emlékezzen a ember fia/lánya. Ennek ellenére most is sokan "megbuknak" és a Győzike show-ban is lesz téma, mert ott ült a "sztár"vendégek között a Bea asszony. Természetesen nem nézem a műsort, de ha leülök 5 percre a Retek Klub elé, biztos, hogy látni fogom a műsor előzetesét. Az IQ-m meg nem érdekel, annyi van amennyi, eddig tudtam vele élni, ezután is menni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr665087990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása