Egy Blog

#16

2005. május 20. - ZsubiHUN

Péntek van. Akik dolgoztak, úgy 4 óra körül megkönnyebülten kijöttek a munkahelyükröl, hazamentek a családjukhoz/dobtak egy sört a heverokkal vagy csak sétáltak egyet. Az iskolások örültek, hogy holnap nincs suli, nem is gondoltak a hétfőre. Én itthon voltam, végre rendet raktam a szobámban, de még nem kezdtem bele a tanulásba. Annak holnap jön el az ideje, valamikor a F1 időmérő után. De ha már a F1-nél tartunk, akkor megemlítek két, azaz 2 dolgot is. Az egyik, hogy R. Cipészt megbüntették 0.5 mp-re, mert a bal eslő kerekén nem volt vonalkód. Ugyanis az új "zseniális" szabályoknak köszönhetően már előre ki kell valsztani azt a 4 garnitúr gumit, amit a csapatok a hétvégén használni kívánnak. Ezt a 0.5 mp-et a két időmérőn elért idejéhez edják hozzá. Ehhez az új és szar időmérőhöz kapcsolódik a másik hírem is. A nürburgringi futamon már nem lesz vasárnapi, csak szombati, akkor is csak egy. Pont olyan lesz, mint tavaly. Az sem volt jó, de jobb, mint ez a kettős rendszer. De a legjobb az lenne, ha visszaállítanák a régi, 12 körös rendszert. Az jó volt.


Az idő ma szép volt. Persze ezt az elmúlt kettőhöz viszonyítva mondom, mert azok katasztrofálisak voltak. Remélem végre kitör a nyár, mert ez a beborulós-napkisütős (szerintem) nem jó. Az embernek nincs semmihez hangulata. Két hét után újra megnéztem a Zanyátok közt két halálosan izgalmas részét. A történet nem sokat haladt előrébb, két mondat után megtudtam, hogy mi van. András és Miklós lehet, hogy kibékülnek, Zsolt átveri Claudiát, Magdi néni mérges a Tildára... Tehát semmi új, ugyanaz, mint eddig. Lassan kezdődik a Kill Bill az HBO-n. Még nem láttam, ezért megnézem. tudom, hogy felmerült bennetek a kérdés, hogy lehet az, hogy eddig még nem láttam ezt a remek alkotást? Úgy lehet, kérem szépen, hogy nem néztem meg. Sok filmet nem néztem meg, ezeket a nyáron pótolom, a "Kedvenc filmek" topikban összegyűlt egy kisebb lista, azokat fogom végignézni. Jó programnak ígérkezik.


See you later homies!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr715087984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása