Egy Blog

#13

2005. május 19. - ZsubiHUN

Tegnap este nem engedtem le a redőnyt a szobám ablaka előtt. Hiba volt. HATALMAS hiba. Mikor ébredeztem, tudtam, hogy valami nem stimmel, túl világos volt, nem a megszokott sötétség fogadott. Majd' egy óráig forgolódtam, vergődtem az ágyban, mire sikerült felkelnem. Ezt az érzést nem kívánom senkinek. kitenkintettem az balakon és azt láttam, hogy minden tiszta víz, mindenhol tócsák vannak, és esik... A kedvem egyre rosszabb lett, valahol a béka segge alatt lehetett. A rendrakástól teljesen elment a kedvem, hagytam mindent egy kupacban, ahogy eddig volt. A napom többi része jelentősebb esemény nélkül telt. Délben csináltunk szecsuánit (csípős és édes-pikáns összekeverve 5 csomag rizzsel) hús nélkül. Annyira nem lett rossz. :)

Este megnéztem a Fókuszt. A tegnapi ítélet idővel kezdődött. Debrecen környékén rengeteg ház megsérült, van olyan falu, ahol egy ház sem maradt sértetlen. Van olyan hely, ahova még ma sem tudtak eljutni. Több fenyőerdőben esett kár, a szakértők(?) a tavaly novemberi természeti katasztrófához hasonlítják, amikor a Tátrából eltűntek az erdők, csak a kopár hegyoldal maradt. hiszek nekik, hiszen ebben a témában nem vagyok szakértő. :) Természetesen Győzike a mai műsorból sem maradhatott ki. Az a bizonyos Angéla, akibe állítólag szerelmes volt, nyilatkozott az RTL-nek, hogy ez nem így volt, régen Győző egy félős kisfiú volt. Utána mutatták Győzikééket, éppen egy kérdést tettek föl. ekkor érkezett el az a pillanat, amikor kikapcsoltam a televízió berendezést. Előttük volt a '98-as szépségkirálynő, akit megint fotóztak egy férfimagazinnak. Még mindig jól néz ki!

Most írom a blogom és készülök lezárni, hiszen nem vagyok Nostredamus, hogy megjósoljam a napom további eseményeit, de anyia biztos, hogy megnézem a Fábri művész urat a RTL-en. Ügyesnek kell lennem, nehogy hamarabb kapcsoljak oda, mert akkor látnék valamennyit a halálosan izgalmas és újdonságokban bővelkedő Barátok Köztből, aminek szerintem akkor lesz vége, amikor Bandika átveszi a Berényi cég irányítását. a sorozatban Bandika most általános iskola első osztályos...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsubi.blog.hu/api/trackback/id/tr785087952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása